تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

zoomtech Offline
#1 ارسال شده : 1396/07/02 05:44:28 ب.ظ
zoomtech

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7

یکی از پر طرفدارترین سیستم های مدیریت محتوایی که برای طرحی سایت وجود دارد سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. این CMS به دلیل اینکه Open Source است طرفداران زیادی پیدا نموده است. ورد پرس به دلیل متن باز بودن و پرطرفدار بودن به برنامه نویسان این امکان را می دهد تا بتوانند ماژول ها و پلاگین های این سیستم مدیریت محتوا را ادیت نمایند. در این راستا برنامه نویسان ایرانی نسخه ی وردپرس فارسی را به جامعه ی برنامه نویسی و طراحی سایت ایران ارائه نمودند. به همین دلیل در این مقاله آموزش طراحی سایت با وردپرس فارسی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

برای شروع طراحی سایت با وردپرس فارسی نیاز است تا ابتدا مشخص نمایید که می خواهید مستقیم روی هاست و دامنه وب سایتتان کار کنید یا از هاست محلی سیستم کامپیوتر خود استفاده می نمایید. اگر تصمیم دارید مستقیما روی هاست وب سایتتان کار کنید لازم است تا مواردی که گفته می شود را روی هاستتان اعمال نمایید. و اگر تصمیم دارید تا روی هاست محلی کامپیوترتان کار کنید. لازم است تا از نرم افزارهای شبیه ساز هاست مجازی استفاده نمایید. نرم افزارهایی همچون wamp و xamp در سیستم کامپیوتر شما بدون احتیاج به آنلاین بودن در اینترنت هاست مجازی ایجاد می نمایند.
آموزش مراحل طراحی سایت وردپرس فارسی
پس از مراحل نصب نرم افزارهای شبیه ساز هاست لازم است تا در این فضا دیتابیس مناسب با وب سایتتان ایجاد نمایید. سپس وردپرس فارسی را از اینترنت دانلود نموده و نصب کنید. در این مرحله شما هم می توانید از قالب های آماده ای که موجود است استفاده نمایید. هم می توانید اگر از مراحل برنامه نویسی و نوشتن یک قالب وردپرس اطلاع دارید از ابتدا یک قالب را برنامه نویسی نمایید. در این مرحله به پنل کافه وردپرس سایتتان بروید. آموزش طراحی سایت | نحوه ورود به پنل مدیریت وردپرس و سوالاتی از این قبیل را می توانید در این مطلب بیابید.

آموزش کار با پنل وردپرس فارسی
پس از این مراحل می توانید به پنل وردپرس دسترسی داشته باشید. در این پنل از بخش appearance می توانید زبان پنل خود را عوض نمایید. یا اگر وب سایتتان هم دو زبانه بود از بخش My Site می توانید زبان پنل را تغییر دهید. بخش های زیادی در پنل یا داشبورد وردپرس فارسی وجود دارد بسیاری بخش ها به طور پیش فرض موجود است و برخی بخش ها را نیز به مرور بسته به امکاناتی که از وب سایت انتظار دارید می توانید بیافزایید.
بخش های چنل مدیریت وردپرس فارسی
در پنل وردپرس فارسی بخش های متعددی وجود دارد. بخش post ها در پنل وردپرس فارسی با نام نوشته ها قرار گرفته است. این بخش بیشتر برای اضافه نمودن مطالب سایت است. بخش page ها یا برگه ها بخشی است که معمولا صفحاتی همچون صفحه ی اصلی و صفحات اصلی که در آن ها از ویژوال کامپوزرها و پلاگین ها استفاده شده است در این بخش قرار دارند.
منبع : رپورتاژ ادز
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.404 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت